عرضه قوطی پلی کریستال دایره ای زعفران

آنچه در این مقاله می خوانید...

خصوصیات خوب قوطی پلی کریستال زعفران دایره ایصادرات قوطی پلی کریستال دایره ایقیمت قوطی پلی کریستال دایره ای برای زعفرانسفارش قوطی پلی کریستال زعفران دایره ای بصورت عمده
قوطی پلی کریستال دایره ای

قوطی پلی کریستال دایره ای یکی از قدیمی ترین بسته بندی برای زعفران بوده است که امروزه عرضه آن توسط مراکز مختلف انجام می شود.
در گذشته زعفران با قوطی های پلی کریستال بسته بندی می شده است که بیشتر شکل دایره بوده و تا به حال این بسته بندی مورد استفاده قرار گرفته است.
تولید قوطی ها با اشکال زیادی انجام می گیرد، اما بیشترین مصرف و فروش را نوع دایره ای دارد، چون هم سبک است و هم قیمت بسیار ارزانی دارد.
این قوطی بسیار محکم و دارای ویژگی های خاصی است که امکان نگهداری زعفران تا مدت طولانی در آن وجود دارد.
بخاطر ارزان و استاندارد بودن قوطی پلی کریستال هنوز هم در بازار با سایزهای کوچک و بزرگ موجود است و بیشتر عرضه کنندگان زعفران از این نوع بسته بندی استفاده می کنند.
در قوطی پلی کریستال دایره ای می توان مقدار نیم گرم یا کمتر زعفران را جای داد و همین خصوصیت خوب باعث شده حتی مشتریانی که بصورت جزئی دنبال بسته بندی زعفران می گردند، همین جنس با شکل دایره ای را خریداری کنند.
بنابراین عرضه انواع قوطی های دایره ای با برندهای مختلف بصورت نازک و کلفت از این سایت به بازارهای داخلی و خارجی انجام می گیرد.

قوطی پلی کریستال دایره ای

خصوصیات خوب قوطی پلی کریستال زعفران دایره ای

  • دارای وزنی بسیار سبک
  • امکان دید زعفران از روی آن
  • دارای رنگی شفاف و مات
  • امکان نوشتن نام برند زعفران بر روی آن
  • قیمت بسیار ارزان
  • حجم کم و امکان حمل و نقل آسان
  • نگهداری طولانی مدت زعفران در آن

قوطی پلی کریستال دایره ای

صادرات قوطی پلی کریستال دایره ای

قوطی بسته بندی زعفران که به شکل دایره تولید می شود، امکان صادرات آن به کشورهای دیگر بیشتر است، چون وزن سبک و قیمت ارزانی دارد و حتی اندازه قطر و ارتفاع آن با مقدار متنوعی تولید می شود تا بتوان زعفران را در مقدار دلخواه در آن جای داد.
لذا یکی از بهترین و معتبرترین سایت های اینترنتی که امکان صادرات انواع بسته بندی زعفران را دارد، این مرکز پیش رو است.

قیمت قوطی پلی کریستال دایره ای برای زعفران

قوطی دایره ای که با جنس پلی کریستال برای بسته بندی زعفران تولید می شود، دارای جنس باکیفیت و استاندارد است که به هیچ وجه با ضربه و افتادن شکسته نمی شود.
در ضمن یکی دیگر از ویژگی های خوب این قوطی، قیمت آن است که بسیار مناسب می باشد، اما اندازه و کیفیت این قوطی ها می تواند کمی قیمت آن را بالا و پایین ببرد که برای اطلاع از آن می توانید با مشاوران سایت در ارتباط باشید.

قوطی پلی کریستال دایره ای

سفارش قوطی پلی کریستال زعفران دایره ای بصورت عمده

بیشتر عرضه کنندگان و تولید کننده گان زعفران برای بسته بندی این طلای سرخ از قوطی های پلی کریستال دایره ای استفاده می کنند و برای اینکه برایشان بصرفه باشد، آن را در سایزهای مختلف بصورت عمده سفارش می دهند.
بنابراین اگر شما مشتریان هم می خواهید این قوطی را با بهترین کیفیت تهیه کنید، می توانید عمده آن را از سایت رو به رو سفارش دهید تا برایتان در زمان کوتاهی فرستاده شود.

محمد قربانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد قربانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09158655490

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: ثمین پک

email icon ایمیل: jarsaffron.ir@gmail.com

گروه ثمین پک شما را به خرید بهترین قوطی و بسته بندی زعفران دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما  از طریق واتساپ ارتباط بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید