قیمت عمده قوری زعفران پیرکس

آنچه در این مقاله می خوانید...

قوری زعفران دم کن چه ویژگی دارد؟مشخصات قوری زعفران پیرکس چیست؟
خرید قوری زعفران پیرکس

شرکت ها و مرکز پخش های زیادی به دنبال قوری زعفران پیرکس هستند که با قیمت مناسب آن را تهیه کرده و به مشتری های نهایی خود به فروش برسانند. اگر به دنبال قیمت عمده قوری زعفران پیرکس و ویژگی های ظاهری آن هستید، این مقاله مناسب شماست.

قوری زعفران دم کن چه ویژگی دارد؟

از قوری زعفران دم کن، برای دم کردن و رسیدن به عصاره مطلوب زعفران استفاده می شود و به دلیل اینکه این گیاه گرانبها برای مدتی بهتر است در دمای بالا نگهداری شود نیاز به ظرفی است که تحمل این حرارت را داشته باشد. از قدیم خانم های خانه دار معمولا این کار را درون لیوان و فنجان انجام می دادند که علاوه بر نامناسب بودن سایز برای جدا کردن تفاله ها آن ها را دچار دردسر می کرد.

قیمت قوری زعفران پیرکس

خب نسل جدید همیشه برای هر کاری به صورت خلاقانه به دنبال راه حل هایی هستند که بتوانند ارزشی را برای جامعه و مشتری های هدفشان انجام دهند. قوری زعفران پیرکس وسیله ای کوچک و زیبا برای انجام دم کردن زعفران با استاندارهای بالا است که می تواند کنار اجاق یا روی کتری قرار بگیرد و آراستگی و نظم بیشتری را به آشپرخانه شما هدیه کند.

به دلیل اینکه نوک قوری طوری طراحی شده است که از ریختن یا سرریز شدن تفاله های آن جلوگیری کرده و کار به صورت تمیزتر انجام شود.

یکی نکته که باید در هنگام استفاده از قوری زعفران پیرکس رعایت کنید، این موضع است که این قوری تحمل شعله مستقیم را ندارد، البته تست هایی که انجام شده تا حرارت متوسط گاز را تحمل کرده ولی برای اطمینان از این موضوع ما همیشه یک سطح پایین تر را پیشنهاد می کنیم که مشتریان آن را رعایت کنند.

مشخصات قوری زعفران پیرکس چیست؟

جنس بدنه قوری زعفرانی از جنس شیشه بوده و این قوری گنجایشی برابر با 0.2 لیتر را دارد. معمولا در استفاده از قوری های پیرکس کوچک از فیلتر استفاده نمی کنند چون نوک قوری می تواند به عنوان صافی عمل کند.

از همه مهمتر ابعاد قوری کوچک زعفران بوده که ابعاد آن برابر با 10*8*6 سانتی متر می باشد که اگر بخواهیم به صورت فیزیکی آن را تجسم کنیم در کف دست جا می شود.

قوری زعفران پیرکس

وزن این قوری کوچک زعفرانی 20 گرم بوده و در یک جعبه با ابعاد 10*10*5 سانتیمتر از آن محافظت می شود. چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتری برای این محصول هستید و می خواهید آن را با قیمت عمده و به صورت تیراژ تهیه کنید، می توانید با بخش فروش مجموعه ثمین پک در ارتباط باشید.

 

محمد قربانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد قربانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09158655490

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: ثمین پک

email icon ایمیل: jarsaffron.ir@gmail.com

گروه ثمین پک شما را به خرید بهترین قوطی و بسته بندی زعفران دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما  از طریق واتساپ ارتباط بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید