پخش پاکت مقوایی درجه ۱

آنچه در این مقاله می خوانید...

اشنایی با گیاه زعفرانخواص دارویی و درمانی زعفرانپاکت مقوایی درجه ۱موارد مصرف زعفراندلیل گرانقیمت بودن زعفران
پاکت مقوایی درجه ۱

شرکت ثمین پکی از شرکت ها پیشرو در تولید و پخش انواع پاکت مقوایی درجه ۱ زعفران با کیفیت است .

اشنایی با گیاه زعفران

زعفران نام گیاه بسیار دوست داشتنی است که جایگاه خاصی بین مردم دنیا بخصوص مردم ایران دارد.
این گیاه گران قیمت ۶ گلبرگ بنفش رنگ دارد که در بعضی از انواع آن ممکن است به رنگ گلی و یا ارغوانی نیز مشاهده شود ، قسمتی که از این گیاه به عنوان زعفران نام میبرند و استفاده میشود خامه و کلاله ۳ شاخه آن است که معطر و کمی تلخ مزه است .
کشت زعفران در ایران در چندین استان به طور عمده کاشت می شود مانند استان های خراسان جنوبی که در شهرهایی مانند قانیان ، بیرجند و فردوس و … و خراسان رضوی و جدیدا در استان های دیگری نیز مانند استان آدربایجان شرقی ،فارس ،کرمان و سمنان نیز شروع به کشت شده است.

پاکت مقوایی درجه ۱

خواص دارویی و درمانی زعفران

زعفران جزء گیاهانی است که طبع گرمی دارد . به همین دلیل دمنوش این گیاه برای ضدافسردگی و ایجاد شادی و نشاط و رفع خستگی توصیه می شود.
از ویژگیهای دیگر این گیاه خاصیت ضدسرطانی داشتن این‌گیاه است همجنین برای بهتر کارکردن دستگاه گوارش می توانید از دمنوش زعفران استفاده کنید.

پاکت مقوایی درجه ۱

زعفران از ابتدا یکی از گیاهان گران قیمت و محبوب بین مردم بوده است و به طلای سرخ در بین مردم معروف بوده است و جایگاه خاصی نسبت به دیگر گیاهان و گلهای دارویی داشته است . از همان ابتدا آن را در بسته بندی های مختلف و در وزن های های مختلف برای فروش به بازار عرضه میکنند و متداولترین نوع بسته بندی زعفران بسته بندی در پاکت های مقوایی بوده است . امروزه بسته بندی های مختلف زعفران با متریال های مختلف در بازار وجود دارد که توسط شرکت هایی که کار تولید و پخش انواع بسته بندی زعفران را انجام می دهند صورت میگیرد.

پاکت مقوایی درجه ۱

موارد مصرف زعفران

از زعفران به عنوان طعم دهنده و رنگ دهنده در انواع غذاها ، شیرینیجات ، دسرها و به عنوان نوشیدنی استفاده میشود . همچنین مصرف صنعتی ، دارویی و شیمیای نیز دارد.

دلیل گرانقیمت بودن زعفران

همانطور که میدانید به زعفران لقب طلای سرخ داده شده است زیرا که بسار گرانقیمت و باارزش است . برای داشتن یک کیلو زعفران خشک به ۰۰۰/۱۱۰ تا ۰۰۰/۱۷۰ گل زعفران نیاز است. همچنین برای چیدن ۰۰۰/۱۵۰ گل زعفران یک کارگر باید ۴۰ ساعت بر روی زمین کار کند

محمد قربانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد قربانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09158655490

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: ثمین پک

email icon ایمیل: jarsaffron.ir@gmail.com

گروه ثمین پک شما را به خرید بهترین قوطی و بسته بندی زعفران دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما  از طریق واتساپ ارتباط بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید