خرید عمده ظرف خاتم زعفران از کارخانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

تنوع قوطی فلزی زعفران به چه صورت است؟آیا امکان چاپ برند شما بر روی بدنه قوطی فلزی وجود دارد؟اگر بخواهید لوگو و طرح اختصاصی خودتان را بر روی قوطی های فلزی زعفران چاپ کنید آیا امکان پذیر است؟حداقل تیراژ چه تعداد باید باشد؟آیا هر طرحی را می توان چاپ کرد یا محدودیت هایی همراه است؟آیا امکان چاپ برند بر روی طلق ظروف فلزی امکان پذیر است؟آیا می توان نام و مشخصات دلخواه را کف قوطی چاپ کرد؟
خرید عمده ظرف خاتم زعفران از کارخانه

چرا ظرف خاتم زعفران اینقدر بین صادرکنندگان زعفران محبوب است؟ برای چه وزن هایی می توان از ظروف خاتم زعفران استفاده کرد؟ آیا این ظروف محدودیت هایی هم دارند یا خیر؟ آیا می توان بر روی ظروف فلزی زعفران یا خاتم زعفران چاپ برند انجام داد؟

تولیدکنندگان ظروف فلزی که در حوزه زعفران مشغول به فعالیت می باشند، ظروفی را که مناسب بسته بندی زعفران را تولید و در ابعادهای مختلفی آن ها را روانه بازار کرده اند. خوشبختانه ظروف خاتم ویژگی های منحصربه فردی دارد که بیشتر از این ظروف برای کارهای صادراتی استفاده می شود. بیشتر تامین کنندگان زعفران برای حجم های بالا مثل یک کیلو و دوکیلو از این نوع ظروف فلزی استفاده می کنند.

تنوع قوطی فلزی زعفران به چه صورت است؟

همانطور که گفته شد، فروش قوطی فلزی زعفران در ایران بسیار زیاد است. قوطی فلزی برای زعفران و خشکبار استفاده شده و با طرح های متفاوتی تولید و روانه بازار می شود که طرح هایی مثل خاتم قرمز، خاتم سبز، ترمه، گل زعفران، زرد طلایی (رنگ پیش فرض آن) و طرح هایی با برند مشتری را می توان بر روی بدنه این نوع قوطی ها چاپ کرد.

آیا امکان چاپ برند شما بر روی بدنه قوطی فلزی وجود دارد؟

یکی از سوالاتی که ممکن است در ذهن شما ایجاد شده باشد این است که

  1. اگر بخواهید لوگو و طرح اختصاصی خودتان را بر روی قوطی های فلزی زعفران چاپ کنید آیا امکان پذیر است؟
  2. حداقل تیراژ چه تعداد باید باشد؟
  3. آیا هر طرحی را می توان چاپ کرد یا محدودیت هایی همراه است؟
  4. آیا امکان چاپ برند بر روی طلق ظروف فلزی امکان پذیر است؟
  5. آیا می توان نام و مشخصات دلخواه را کف قوطی چاپ کرد؟

خب سوالات متداولی در این زمینه وجود دارد که پر تکرار ترین آن ها را در بالا ذکر کرده و در ادامه به جواب های آن ها اشاره می کنیم.

اگر بخواهید لوگو و طرح اختصاصی خودتان را بر روی قوطی های فلزی زعفران چاپ کنید آیا امکان پذیر است؟

بله امکان پذیر است. اگر بخواهید لوگو و طرح اختصاصی خودتان را روی بدنه ظروف خاتم زعفران چاپ کنید نیاز به یک هزینه پایه ای برای چاپ اختصاصی طرح شما بر روی فلزی بوده که فعلا در شرایط جاری و با قیمت ارز اکنون چیزی در حدود 2500 تا 5000 میلیون تومان هزینه دارد و نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید حداقل تیراژ ممکن است چیزی بین 5000 عدد تا 10000 عدد پایه کار نیاز باشد.

چاپ برند بر روی قوطی های فلزی

بیشتر شرکت های صادراتی این حجم برای آن ها چیزی نیست و اقدام به انجام این کار در حجم بالا می کنند.

حداقل تیراژ چه تعداد باید باشد؟

حداقل تیراژ ممکن است چیزی بین 5000 عدد تا 10000 عدد مورد نیاز باشد.

آیا هر طرحی را می توان چاپ کرد یا محدودیت هایی همراه است؟

اگر بخواهید روی ظروف فلزی زعفران چاپ انجام دهید، نیاز به تاییدیه هایی از طرف تولیدکننده دارید. اگر طرح شما این استانداردها را دارا باشد می توان بر روی بدنه قوطی فلزی زعفران چاپ اختصاصی انجام داد.

آیا امکان چاپ برند بر روی طلق ظروف فلزی امکان پذیر است؟

اگر بخواهید بر روی طلق ظروف فلزی زعفران چاپ برند خودتان را انجام دهید، نیاز به یک هزینه قالب برای چاپ و یک هزینه چاپ بر روی قوطی می باشد. بسیاری از شرکت های داخلی و خارجی اقدام به چاپ این نوع چاپ نموده تا سهم بیشتری از بازار را از آن خود کنند.

چاپ روی ظروف خاتم

این مرحله از چاپ نیاز به تولیدکننده قوطی فلزی زعفران یا قوطی خاتم زعفران نمی باشد. شرکت های واسط و حتی خود تولیدکننده ظروف فلزی می تواند اقدام به چاپ آن نماید. خب قاعدتا شرکت تولیدکننده ظروف فلزی زعفران کار تمیزتری را تحویل شما خواهد داد.

آیا می توان نام و مشخصات دلخواه را کف قوطی چاپ کرد؟

بله امکان پذیر است. این مرحله نیاز به دستگاه لیزر می باشد. مثلا گروه ثمین پک چاپ بر روی کف قوطی با دستگاه لیزر و همچنین چاپ بر روی طلق ظروف خاتم زعفران را انجام می دهد.

چاپ روی قوطی فلزی

اگر برای شما سوالی پیش آمد که در لیست سوالات بالا نبود، می توانید از طریق راه های ارتباطی که وجود دارد با واحد فروش ثمین پک تماس گرفته و سوالات خودتان را بپرسید.

محمد قربانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد قربانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09158655490

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: ثمین پک

email icon ایمیل: jarsaffron.ir@gmail.com

گروه ثمین پک شما را به خرید بهترین قوطی و بسته بندی زعفران دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما  از طریق واتساپ ارتباط بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید